Dag 1 - Reisverslag uit Kaifutshi, Congo, Democratische Republiek v van Nina :) - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kaifutshi, Congo, Democratische Republiek v van Nina :) - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Nina :)

14 April 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kaifutshi

Vandaag aangekomen... Nou het is dat we hier geld mee kunnen winnen...

We kwamen aan en werden vertelt om daar te gan zitten en dan daar. Het was een beetje onduidelijk en ik voelde me niet echt welkom ofzo. Gelukkig ben ik hier met mn matties... die zijn altijd wel chill dus dat was wel fijn. En Danny heeft drank mee dus we kunnen het nog wel gezellig maken.

De eerste opdracht mosten we kennis maken met imand die we nit kende. Een man die Piet heten kwam naast mij zitten. Allemaal vragen stellen enzo. Over hoe ik heette en waar ik vandaan kwam. T leek wel een kruisverhoor. Ook allemaal over mijn vriend en zo en dat het heftig is dat hij voor de trein is gesprongen en waarom en zo... Ja tuurlijk is dat heftig! Vervelend dat 'ie dat dan allemaal gaat zitten vragen. Niet dat ik me er voor schaam ofzo maar toch... niet leuk. Hij hoefte die informatie toch niet te weten.. eerder lievelings kleur en zo.. Hij was een Feijnoord hooligan. Getrouwd met Pieternella (?) en twee zonen van 7 en 9. Ook met zijn groep.

Verder zijn er nog twee groepen maar daar heb ik nog niet veel contact mee gehad. Toen ze een yel moesten maken ging dat allemaal over alcohol... Misschien hebben ze ook nog wat mee. Maar om je yel daar nou over te maken, niet echt goed voor je imago. Onze yel was wel best chill. "Chillheid, vrijheid, matties en blijheid. Dit is hoe we zijn, maak met ons geen gein. Chill,chill, chill- het is geld dat ik wil." Super mooi. Maar niet eens gewonnen. Die Jet kiest ook maar wat. Ze is wel enthousiast. Jammer van die 1500 euro.

Verder zat er een meisje met mij te flirte. Niet fijn. Daar zit ik echt niet op te wachten. Alle groepen die hier zijn lijken een beetje belachlijk- word ik liever niet mee geassocieerd. Gelukkig heb ik mn matties. Nu kijken waar we beland zijn. Congo... had niet gedacht hier nog te komen...

Chill, chill, chill, het is geld dat ik wil!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kaifutshi

Nina :)

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 1951

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen

Landen bezocht: